15 July, 2010

Siapa disebalik Lensa Laili?

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada anda yang sudi meluangkan masa berkunjung ke blog saya yang tidak seberapa ini.


Siapa saya?

Jika anda pernah singgah ke blog ciklaili.com, sudah pasti anda dapat menjawab teka-teki siapakah saya. Jawapannya di SINI.

http://lensalaili.blogspot.com merupakan blog kedua saya yang memuatkan koleksi gambar-gambar yang pernah saya ambil menggunakan DSLR (si hitam manis), kamera compact dan juga kamera handphone untuk tatapan anda semua dan sebagai kenangan di masa akan datang.

Sebarang cadangan dan komen tentang blog ini bolehlah dinyatakan di dalam BUKU PELAWAT  : 2+1 dengan blog ciklaili.com.

Semoga kemunculan blog  ini akan terus mendapat sokongan dari semua pembaca. 

Salam sayang dari saya :
L.a.i.l.i.